שאלות ותשובות
היכן מיוצרים המוצרים שלכם?
המוצרים שלנו מיוצרים בישראל בשימוש בחומרים הכי איכותיים שיש.
כל עיצוב הוא ייחודי ומקורי ועוצב על ידי אמליה וורבקה, בעלי Happy Space.
מהי איכות החומרים של המוצרים?
המדבקות עשויות מחומר ויניל באיכות גבוהה מאוד. אנחנו שואפים לייצר תמיד באיכות הכי טובה עבור לקוחותינו.
כמה מדבקות מקבלים במארז?
מספר המדבקות תלוי במוצר בו בחרתם.
לצד כל מוצר רשום את מספר המדבקות שיש מכל איור/אלמנט וכמו כן המידות של המדבקות.
לכמה קירות מספיק מארז אחד?
מארז בודד מספיק לקיר אחד לפחות אך ניתן יהיה לפזר את המדבקות לפי היצירתיות והמיקום בו תחליטו להדביק את המדבקות.
מה אם הקיר הוא גדול במיוחד? האם מארז אחד יספיק?
אנא צרו קשר ונוכל לבדוק מולכם האם מארז אחד יהיה מספיק או כדאי לרכוש שני מארזים ליתר ביטחון
מוזמנים ליצור קשר ולבדוק איתנו דרך בוואטספ או המייל happyspace40@gmail.com.
על גבי אילו סוגי משטחים לא מומלץ להדביק את המדבקות?
לא מומלץ להדביק על משטחים שאינם חלקים כגון קירות עם טיח ורטיבויות או בדים.
לתוצאה מיטבית רצוי להדביק על קירות בצבעים בהירים ללא טקסטורה.
האם ניתן להסיר את המדבקות?
המדבקות ניתנות להסרה בכל רגע ובקלות.
אם יש חשש לאבד צבע מהקיר בעת הסרת המדבקה?
אומנם זה פשוט וקל יחסית להוריד את המדברות שלנו מהקיר אך אנחנו לא יכולים להבטיח שלא יווצר
קילוף על הקיר כי זה תלוי גם איך מורידים את המדבקה ואיכות הצבע שיש על הקיר.
על גבי אילו סוגי משטחים ניתן להדביק את המדבקות?
ניתן להדביק את המדבקות על גבי משטחים חלקים כגון: קירות, זכוכית, מתכת, פלסטיק,
משטחי עץ שונים, חומרים אקריליים ועוד.
אין ניתן לבחור את המוצר הנכון והמדויק עבורי?
אנחנו יותר מנשמח לעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה ולייעץ על סוג המוצר והמדבקה הטוב עבור הקטנטנים שלכם.
האם ניתן להזמין מדבקות בצבעים שונים?
חלק מהעיצובים המופיעים באתר ניתן להזמין במגוון גוונים אך יש לעשות זמן מראש כדי להכין בגוון הרצוי.
זמני האספקה עשויים להיות ארוכים יותר.
האם ניתן להזמין מדבקות שלא נמצאות במלאי?
זמני האספקה עשויים לקחת יותר כאשר המוצרים לא במלאי.
מוזמנים ליצור קשר ולבדוק איתנו דרך הוואטספ או המייל happyspace40@gmail.com.
האם ניתן לעשות עיצוב מיוחד מותאם ולפי הזמנת הלקוח?
אנחנו אוהבים להכין עיצובים מיוחדים ואפשר בתיאום ישירות מולנו לבקש עיצוב מותאם לקוח.
כמובן שעלות העיצוב המיוחד עבור הלקוח וזמן הייצור והאספקה יהיו שונים ויסוכמו מול הלקוח.
מוזמנים ליצור קשר ולבדוק איתנו דרך הוואטספ או המייל happyspace40@gmail.com.
האם ניתן לרכוש את המוצר כמתנה עבור בני משפחה/ חברים?
זה בהחלט רעיון מעולה למתנה מיוחדת ויפה ליקיריכם ואנחנו נשמח לשלוח אליהם ישירות בצירוף פתק עם איחול/הקדשה שתרצו לצרף.
מוזמנים ליצור קשר ולעדכן אותנו שתרצו להזמין זאת כמתנה עם מסר מיוחד.
צרו קשר דרך בוואטספ או המייל happyspace40@gmail.com.
תוך כמה זמן יגיעו אליי המוצרים?
תלוי באופן המשלוח בו אתה בוחר:
1. משלוח עד בית הלקוח תוך 7 ימי עסקים.
2. משלוח רגיל עד 17 ימי עסקים.
(במקרים חריגים ייתכן עיכוב של עד 3 ימים).
האם ניתן לבטל את ההזמנה שביצעתי?
ניתן לבטל את העסקה תוך 7 יום מיום קבלת המוצר, בתנאי שלא נעשה בו כל שימוש והוא באריזתו המקורית. לאחר החזרתו ניתן לבחור בהחזר כספי מלא, בהחלפת המוצר למוצר אחר או בקבלת זיכוי באתר לרכישה עתידית.
הזמנה מיוחדת בעיצוב ובהתאמה ייחודית עבור הלקוח אינה מאפשרת החזרת מוצרים או החזר כספי.
במקרה של ביטול העסקה או החלפת המוצר, משלוח המוצר יהיה על חשבון הלקוח.
על מנת לבטל עסקה, יש לשלוח מייל לכתובת happyspace40@gmail.com.
האם יש אחריות על המוצרים?
החברה מתחייבת לשלוח את המוצרים ללקוח כשהם חדשים, שלמים ובאריזה. במידה והתקבל מוצר פגום בטרם השימוש בו , אנו מתחייבים להחליפו במוצר חדש.
במידה והמוצר ניזוק כתוצאה משימוש לא נכון בו או בעת פתיחת האריזה לא נוכל להחליפו במוצר חדש או לתת החזר כספי.
מהן אפשרויות התשלום?
ניתן לשלם בכל אחד מסוגי כרטיסי האשראי. כמו כן ניתן ליצור עימנו קשר ישירות ולשלם דרך העברה בנקאית/ביט.
האם ניתן למסור פרטי כרטיס אשראי דרך הטלפון?
בשמחה, נשמח לסייע לקבל פרטי תשלום דרך הוואטספ